De training

Aanmelden

CUSTOMER DISCOVERY

LEVENSFASE 1

Meld je hier aan voor de opkomende trainingen van Levensfase 1.

2 SEPT
9 SEPT
16 SEPT

09:30 – 16:00 uur

EDITIE 7

3 NOV
10 NOV
17 NOV

09:30 – 16:00 uur

EDITIE 8

CUSTOMER VALIDATION

LEVENSFASE 2

Meld je hier aan voor de opkomende training van Levensfase 2.

6 OKT
13 OKT
20 OKT

09:30 – 16:00 uur

EDITIE 3

2 DEC
9 DEC
16 DEC

09:30 – 16:00 uur

EDITIE 4

De ervaringen

van anderen

Bekijk de referenties en ontdek wat anderen zeggen over de trainingen:

Ontdek de eerste training

Levensfase 1

Dag 01

De eerste dag zoomen we in op het StartupFramework en hoe je een start-up kan begeleiden naar de eerste en belangrijkste klantgroep: de earlyvangelist.

Wat zijn de groeibarriers van startups in Levensfase 1?
(data-analyse van 1.000+ Nederlandse start-ups)

Hoe toets je of het bedrijf weet wie de klant is, wat hun problemen zijn en wie er betrokken zijn bij het aankoopproces?

Dag 02

De tweede dag is praktisch en gaan we aan de slag met het analyseren van een startup in jouw portfolio. Daarnaast leggen we meer uit over de tweede mijlpaal: het bereiken van een Problem/Solution fit.

Test het StartupFramework in de praktijk. Analyseer een startup in levensfase 1 en leer of het met de juiste dingen bezig is.

Wat is een problem/solution fit, hoe ziet het eruit en hoe help je ondernemers problem/solution fit te bereiken?

Dag 03

De laatste dag focussen we op de verschillende markt-typen en hoe je betalingsbereidheid kan meten bij het eerste klantsegment.

Betreedt het bedrijf een bestaande markt of probeert het bedrijf een nieuwe markt te creëren en wat zijn de consequenties hiervan?

Leer wat klantcommitment is en wanneer deze groot genoeg is om te investeren in productontwikkeling.

Ontdek de tweede training

Levensfase 2

Dag 01

De eerste dag zoomen we in op het StartupFramework, wat product/market fit betekent en hoe je dit kan meten en bereiken.

Wat zijn de groeibarriers van startups in Levensfase 2?
(data-analyse van 1.000+ Nederlandse start-ups)

Wat is product/market fit, hoe ziet het eruit en hoe help je ondernemers product/market fit te bereiken?

Dag 02

Wat zijn belangrijke start-up metrics en hoe richt je een verkoopproces zo in dat de start-up schaalbaar is en snel kan groeien.

Wat zijn de belangrijkste metrics waar ondernemers op moeten sturen? Hoe verschillen deze per businessmodel?

Hoe help je ondernemers hun verkoopproces te optimaliseren en acquisitiekosten te reduceren?

Dag 03

De laatste dag focussen we het bouwen van een schaalbaar businessmodel en analyseren we een start-up om een 100-dagen-plan op te stellen.

Hoe toets je of het bedrijf een schaalbaar business model heeft gevonden en klaar is om op te schalen?

Test de opgedane kennis in de praktijk. Analyseer een startup in levensfase 2 en stel een 100-dagen-plan op.

Bouw mee aan een data-gedreven ecosysteem

Aanmelden

Meld je alvast aan voor nieuwe Startup Development Report 2022.

Download report
Download de brochure

Download de brochure van de training Startup Development Levensfase 2.

Receive A Demo

Get the Investor Readiness Scan.

 

Houd me op de hoogte

Ontvang updates over de laatste ontwikkelingen rondom de training Startup Development – Levensfase 4. Wanneer de training beschikbaar is, ben jij de eerste die het hoort.

Houd me op de hoogte

Ontvang updates over de laatste ontwikkelingen rondom de training Startup Development – Levensfase 3. Wanneer de training beschikbaar is, ben jij de eerste die het hoort.

Download de brochure

Download de brochure van de training Startup Development Levensfase 1.

Download het rapport

Download het Start-up Development Report 2021.